Vytvářet autentický obsah na sociálních sítích v rámci marketingové komunikace se stalo normou a novou výzvou pro mnohé společnosti. Proč tomu tak ale je?
Protože mileniálové (narození mezi lety 1981 a 1996) a také příslušníci generace Z (narození mezi lety 1997 a 2012) jsou nyní klíčovou kupní silou. Tito lidé za své přijali všechny nové digitální technologie a na internetu jsou jako doma. Jsou velmi aktivní na sociálních sítích a ve velké míře je ovlivňují módní trendy, virální obsah a influenceři. Tyto generace bývají skeptické vůči tradičním reklamním praktikám a hledají autentičnost. Přikládají velký význam hodnotám a etice firem. Oceňují značky, které jsou transparentní, sociálně odpovědné a zasazují se do širšího společenského kontextu.
"Se zástupci nových generací pravděpodobně nenavážete vztah přes televizi či rádio, a už vůbec ne přes tištěná média či bannerovou reklamu. Cesta vede skrze labyrint sociálních sítí a nových médií."
- BRANDSETTERS
Proč spolupracovat právě s námi?