Kodex

"Kodex chování je pro nás v  klíčovým nástrojem pro vytvoření a udržení důvěryhodného a profesionálního prostředí."


- BRANDSETTERS

NAŠE DESATERO   


  1. Integrita: Chováme se v souladu se zákony a etickými normami, a to včetně upřímnosti, poctivosti a transparentnosti ve všech činnostech.
  2. Důvěrnost: Ochrana důvěrných informací o klientech, společnostech a obchodních partnerech hraje pro nás zásadní roli. Dodržujeme a chráníme  důvěrnost informací, které jsou nám dodány nebo k nim máme interní přístup.
  3. Upřímnost: pokud pochybíme, tak se nebojíme přiznat chybu a sjednat rychlou nápravu. Když se nám spolupráce povede, tak chválíme.
  4. Konflikt zájmů: Vyhýbáme se situacím, které by mohly vést k potenciálnímu konfliktu zájmů mezi naší firmou a klienty. Pokud se konflikt zájmů objeví, informujeme o tom příslušné strany a jednáme s nimi v souladu s nejvyššími standardy.
  5. Spravedlnost a rovnost: Pracujeme na zajištění rovných příležitostí pro všechny zaměstnance a dodržujeme zásady nediskriminace na základě pohlaví, rasy, náboženství, sexuální orientace, zdravotního postižení a jiných osobních charakteristik.
  6. Kvalita služeb a rychlost: Zaměřujeme se na poskytování kvalitních služeb a výsledků pro klienty. Dbáme na profesionální přístup, odbornost a vysokou úroveň poskytovaných služeb. Jsme flexibilní a rychlí. Díky zkušenostem z mediálního prostředí umíme požadavky kvalitně a zodpovědně zpracovat adhoc.
  7. Zodpovědnost v reklamě: Vytváříme reklamní kampaně, které jsou etické, neklamavé a respektují zákony a směrnice. Neděláme falešné nebo zavádějící tvrzení o produktech nebo službách klientů.
  8. Soutěžení na spravedlivém základě: Soutěžíme férově a v souladu s pravidly a zákony. Nepoužíváme nečestné taktiky nebo manipulaci, které by mohly poškodit vaše konkurenty. Chceme se na sebe podívat na zrcadla a nestydět se.
  9. Etické využívání dat: Dodržujeme zákony a etické normy při shromažďování, uchovávání a využívání osobních údajů. Respektujeme soukromí uživatelů a využíváme data zodpovědně.
  10. Společenská odpovědnost: Našim cílem je při našem podnikání zanechávat co nejnižší uhlíkovou stopu. Vnímáme jako povinnost podporovat neziskové organizace a aktivity vedoucí k posílení lidských práv a podpoře menšin.

  Jan Mašek, CEO

Share by: