Influencer Marketing


INFLUENCER MARKETING

V BRANDSETTERS bereme influencer marketing jako nedílnou a nesmírně důležitou součást marketingové komunikace. Ovládáme know-how na práci s influencery díky rokům pečlivého PR a nepřetržitého navazování vztahů. Nevlastníme žádný seznam, ze kterého si vyberete, zkrátka máme kamarády a známé, kteří shodou okolností mají silný vliv na sociálních sítích.


Bez jejich pomoci na sítích se už dnes neobejdete: 80 % spotřebitelů nakoupí produkt právě na doporučení influencera. Až 85 % cílové skupiny (generace Z a mileniálové) dokážeme denně oslovit na sociálních sítích,  dvě třetiny z nich potom na webových stránkách. Influencer marketing má zkrátka smysl - v dnešní době jsou už pouze jednotky procent spotřebitelů na denní bázi oslovitelné pomocí rádia, kina, časopisů či denního tisku.


"Influencer marketing vám mimo jiné dokáže otevřít dveře ke spotřebitelům, k nimž byste si jinak hledali cestu jen obtížně."


- BRANDSETTERS


Proč spolupracovat právě s námi?


  • Vyhledáme influencera, který je pro značku relevantní a má cílovou skupinu, jež je pro vás atraktivní,
  • máme kompletní přehled o influencerském dění v Česku - vždy víme, komu se ozvat,
  • umíme vybrat vhodného  influencera dle platformy - ať už půjde o hráče na Twitchi nebo o modelku z TIkToku,
  • umíme vybrat vhodné influencery podle zájmů - např. gastronomie, sport, zábava, kultura, cestování, móda atd.,
  • dostaneme váš brand do feedu relevantních influencerů, kteří mají sílu propojit vaši značku s novými fanoušky,
  • umíme realizovat různé formy spolupráce - od sponzorovaného obsahu, recenze produktů, soutěže, události až po spolupráci na vytváření obsahu,
  • vše pro vás kompletně připravíme, zrealizujeme, vyhodnotíme.



Proč INFLUENCER MARKETING?


  1. Dosah cílové skupiny: Influenceři mají často velkou a angažovanou sledující skupinu, která je pro značku relevantní. Spolupráce s influencery umožňuje značkám oslovit specifickou cílovou skupinu a zvýšit povědomí o svých produktech nebo službách.
  2. Důvěryhodnost a doporučení: Influenceři mají často věrnou základnu fanoušků, kteří jim věří a berou jejich doporučení vážně. Když influencer doporučí produkt nebo značku, může to mít silný vliv na nákupní rozhodnutí jejich sledujících.
  3. Kreativní obsah: Spolupráce s influencery může vést k tvorbě autentického a zajímavého obsahu, který osloví sledující a pomůže značce vyniknout.
  4. Sociální důkaz: Když influencer propaguje produkt nebo značku, může to poskytnout sociální důkaz ostatním lidem, že produkt nebo služba je populární a stojí za to vyzkoušet.

We are offline

BRANDSETTERS, s. r. o.
Bělehradská 858/25

120 00 Praha 2 - Vinohrady

IČ: 19247605

DIČ: CZ19247605

We are online

chcilasku@brandsetters.cz

Share by: